Ännu en dag..

Nu börjar äntligen min förkylning släppa greppet helt! :D Jag längtar så himla mycket efter att bli frisk så jag kan träna. Jag vill testa min nya boxningssäck nu!! Men än har jag då inte lyckats få pappa att hänga upp den. Jag får helt enkelt ta i med hårdhandskarna och tvinga han snart. ;)

Idag har jag haft min andra körlektion. Det vi jobbade på var start i med- och motlut, plus att backa runt hörn. Det gick bra, förutom att det var jättesvårt att backa eftersom det snöade så mycket så man knappt såg någonting. Det var i stort sett vitt överallt!

Jag funderar på att göra någon ny, aningens finare design här, men det är väldigt klurigt tycker jag. Men vi får väl se hur det blir med den saken. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0