Trött :/

Jag överdriver inte direkt om jag säger att det känns ungefär som om ögonen håller på att slockna totalt snart. Just nu är det bara ren vilja som håller mig vaken. Jag var ju som sagt vaken till 06.00 i morse, och sedan sov jag väl till någon gång mellan 11.00 och 12.00. Anledningen till att jag inte kan somna än är att jag blöder näsblod, för inte mindre än tredje (!) gången idag. Men det beror säkert på min förkylning, som tyvärr har blivit ännu sämre. Att blöda näsblod, eller över huvud taget vara i närheten av någon som gör det är bland det värsta jag vet, så jag har det med andra ord inte särsklit trevligt just nu.


Ikväll har jag i alla fall försökt att kurera mig lite med att äta glass och dricka te för min onda hals. Dessutom har jag tittat på Sportens Årskrönika på svtplay. Det är så kul att se och återuppleva mycket av det som hänt under det gågna året inom sportens värld. Jag, som den sportnörd jag är, får typ rysningar och gåshud varje gång någon idrottare gör en fantastisk prestation. Ibland är det till och med nästan så att en tår vill smyga sig fram i ögonvrån också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0