Plugg, plugg, plugg!

Ja, rubriken talar väl i stort sett för sig själv... Just nu är det en hel del saker som jag borde plugga på, men än så länge har jag bara lyckats förmå mig att ta upp böckerna ur väskan. Jag har kemiprov på torsdag, psykologiuppgifter att göra, svenska g-test att plugga till (som jag just kom på att jag har imorgon, och smart som jag är har jag glömt boken i skåpet. Duktigt Frida! :/). Dessutom hade jag tänkt plugga körkortsteori.

Det sistnämnda är i alla fall lite kul, eftersom man vet varför man gör det. Det har liksom ett tydligt syfte. De andra sakerna känns rätt meningslösa (även fast jag innerst inne vet att de inte är det). En grej som nu fått mig än mer taggad på att verkligen fixa körkortet så fort som möjligt är riskettan som jag var på idag. Det känns att det närmar sig lite. :)

Nu ska jag verkligen försöka ta mig i kragen och börja pluggandet! Även fast jag allra helst skulle vilja göra såhär:


Ojoj, vad härligt det hade varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0