Ops, we did it again... ;)

Igår så blev det en liten trip till Boden tillsammans med Carro. Jag följde med henne och kollade på lite möbler, men det enda vi till slut hade köpt när vi lämnade Boden var var sin korv i baguette, dricka och lite godis på Statoil... :p

Senare under kvällen drog vi också ut på en tur med sparken! Det var sannerligen inte igår. Men det var hur kul som helst, även om vi nu lyckades krascha in i plogkarmen på väg nerför ICA-backen... Men vi är hårda! ;D

Nu känner jag att jag har börjat bli lite smått förkyld, vilket ju känns lagomt roligt. Så den här dagen har hittills, i stort sett, tillbringats i soffan framför sporten! Först var det herrarnas 35 km fristil från Tour de Ski, sedan första åket från herrarnas slalom, och nu sist dameras 15 km fristil från touren. Alldeles snart drar andra åket i slalomen igång, sedan är det skidskytte stafett för herrarna. Och senare i natt så spelar ju småkronorna final i JVM. Fullspäckad dag med andra ord. ;) Men det känns inte så hemskt att se så mycket tv, jag är ju ändå småsjuk så. Jag snorar och nyser och har mig, och ont i skallen dessutom. :(


Sverige möter Ryssland i JVM-finalen i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0