Natti natti! ♥

Ikväll har jag varit och sett på bio med mamma, vilket var jättekul. Vi såg The Stig-Helmer Story. Han är ju bara för söt! ;) Dessutom har jag hunnit med att plugga psykologi. En rätt givande kväll om jag får säga det själv, vilket jag ju får! :)


Nu ska jag lägga mig och sova, vilket jag helst skulle gjort för ett tag sedan. Jag har nämligen tänkt kliva upp klockan 04.00 och se tennis. Jag hade tänkt göra det förra natten också, men då hade det blivit alldeles på tok för lite sömn. Nu blir det väl i alla fall ungefär 4 timmar... Vilket man kan klara sig på under en kort period, det har jag faktiskt läst i psykologiboken ikväll. ;p

Näe ni, nu säger jag natti natti! Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0