*Suck...*

Åhh vad less jag blir!! Jag som kände mig helt frisk från min förkylning igår. Ha ha ha! Jag skulle nog aldrig ens ha tänkt den tanken, för när jag vaknade imorse så hade jag så ont i halsen att det till och med gör ont att andas och när jag inte ens sväljer...


Jag har ätit Bafucin och druckit te med honung i typ hela dagen, men ingenting verkar hjälpa det minsta lilla. :( Dessutom så känner jag mig helt orkeslös. Den här förkylningen vill liksom aldrig ge sig. Så om någon känner att de har något litet tips som de vill dela med sig av, som kan hjälpa mig att bli frisk så tar jag tacksamt emot det! :)

Kommentarer
Postat av: :D

ät massa glass och drick massa te! :D

2012-01-14 @ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0