Hemma..

Idag stannande jag hemma från skolan eftersom jag varit sjuk under helgen och inte är helt bra än. Jag tror i alla fall att jag ska pallra mig till skolan imorgon, för nu börjar jag känna mig rätt pigg igen. :)

Jag som hade tänkt att jag skulle plugga lite även fast jag är hemma, men det kan jag ju säga att så blev det inte. Inte hittils åtminstone, men det är ju inte för sent än. ;) Funderar på att göra lite körkortsteori, men det får bli innan klocka 20.00, eftersom att då...

                                                  Idrottsgalan.

..är det, för er som inte redan vet det, Idrottsgalan på tv! Jag kommer självklart sitta bänkad i tv-soffan. :D Sen har ju  Australian Open (tennis) börjat igår/idag, eller hur man nu ser det. Eftersom det äger rum i Melbourne, Australien, så är det typ 10 timmars tidsskillnad, så det blir lite mysko när man tänker. Eller så är det bara jag som är lite trög.. :p Anyway, min favorit, tillika fjolårssegraren Novak Djokovic inleder turneringen någon gång inatt (svensk tid) och jag funderar starkt på att se matchen. Men jag får se hur det blir med den saken. Om jag bestämmer mig för att göra det så bör jag nog gå och lägga mig typ direkt när Idrottsgalan har slutat, det vill säga klockan 22.30.

Nu ska jag tydligen äta. Det blir Pappas special idag! Mums! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0