God morgon! ♥

Jag sitter här i sängen och lyssnar på musik just nu. Här har man varit vaken ända sedan halv sju. Jag vaknade helt av mig själv och kunde inte somna om, även fast klockan nog var runt två eller tre när jag somnade. :o Men det är ju i och för sig bra, så man får vända tillbaka dygnet nu när skolan snart börjar igen.

Idag är det ju avslutningen av Tour den Ski, uppför Alpe Cermis. Det ska bli så spännande! Sedan är det ju också skidskytte och alpint, plus att SVT sänder från långloppet Jizerska Padesatka. :D Så det lär väl bli en hel del TV idag också antar jag. Men det gör inte så mycket när jag nu gått och blivit förkyld. Men jag ska pallra mig ut i alla fall ett litet tag så jag får lite frisk luft. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0