God Morgon!

Härligt att inte sova bort hela dagen! Vaknade 9.15. :) Just nu funderar jag på att kanske traska in till köket för att ta mig något att äta, men jag ligger ju och ser finalen av Australian Open på tv:n och Marcialonga på svtplay... ;) Det är så spännande så jag vet inte om jag har tid att gå ifrån för att fixa nå frukost. :p Finalen i årets första Grand Slam- turnering spelas mellan Novak Djokovic och Rafael Nadal, och det är verkligen jämt såhär långt. Nyss spelade de ett game som var jättelångt!

                                                 Nadal vs Djokovic.

Marcialonga är dessutom extra spännande i år eftersom att Petter Northug åker sitt första långlopp. Hittills har de åkt runt 55 km av de 70 som ska avverkas innan målgången i Cavalese, Val di Fiemme, Italien. De åker faktiskt på en del av banan som man åkte på under sista etappen av Tour de Ski, dock inte i slalombacken. ;)

Näe, nu kurrar det alldeles för mycket i magen, så jag måste nog springa in till köket och fixa något snabbt att äta. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0