Ekonomi..

Jag sitter just nu på Sigrid och Hannas ekonomilektion. Jag fattar typ ingenting av vad de pratar om, så jag "tittar" på tennis i sället. ;) Det går tyvärr inte att se tennisen live på internet men man kan i alla fall följa den via australianopen.com, och få live scores. :D

Det är Novak Djokovic som spelar mot Lleyton Hewitt. De spelar just nu fjärde set. Djokovic verkade ha allt under kontroll under de två första seten, som han vann rätt enkelt med 6-1, 6-3. Tredje set blev det i stället Hewitt som vann med 6-4, så det är rätt spännande nu kan jag ju säga. :o Hoppas Djokovic tar fjärde set nu så man slipper sitta här och plågas av spänning! ;p


Novak Djokovic.                           Lleyton Hewitt.

Btw, snart börjar körkortsteorilektionen, vilket känns rätt drygt eftersom jag måste vara kvar på skolan till klockan fem, minst... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0