Dag 16 - Innehållet i min väska

Jag brukar för det mesta faktiskt undvika att använda väska eftersom jag bara blir irriterad för att jag måste gå och bära omkring på den. Dessutom är jag rädd att glömma bort att jag har med mig en väska, och sedan lägga bort den någonstans där jag inte har en aning om var den är. :p

Men om jag väl har en väska så är den antingen väldigt liten, där jag i princip bara får plats med plånboken och telefonen. Eller så är det en väska jag har med mig till skolan, där jag har böcker som jag måste ha med mig, och typ hårklämmor, tuggummi, pennor och säkert lite annat krams. :) En väska jag faktiskt skulle kunna tänka mig att ha är den på bilden här ovan. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0