Att göra imorgon...

Imorgon hade jag tänkt att jag skulle vara lite mer effektiv än vad jag varit de senaste dagarna. När jag nu dessutom känner att förkylningen har börjat lätta en liten, liten aning, så känns det rätt bra att göra lite saker.

Detta är vad jag har tänkt göra imorgon (man ska dock ha i åtanke då man läser detta att jag är tidsoptimist, så det är rätt troligt att jag inte kommer hinna med allt jag vill). ;)

♥ Städa mitt rum.
♥ Tvätta.
♥ Städa garderoben.
♥ Plugga körkortsteori.
♥ Gå en promenad.
♥ Bada bubbelbad.
♥ Göra ansiktsmask.
♥ Fixa naglarna.

En del av mitt rum efter en städning tidigare i vinter. Jag hoppas på nåt liknande imorgon... ;)

De nedre punkterna är ju något mer lockande, men har jag inte gjort de mer trista sakerna så tänker jag inte tillåta mig själv att ta ett härligt bad. Så det är bara att jobba på imorgon! ;) Nu ska jag sova så att jag är pigg till klockan nio, när jag har tänkt pallra mig upp ur sängen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0