Arg!

Åhh, jag kan bli så jävla förbannad, rent ut sagt, när någon säger till mig hur jag ska göra saker!! Visst är det väl okej om man säger det som ett vänligt råd, men när man säger till mig exakt hur och när jag ska göra saker, då blir jag anti! Att man inte ens kan få försöka på sitt eget sätt innan nån börjar styra och ställa är grymt irriterande. Som om deras sätt skulle vara så mycket bättre liksom. Men har någon väl börjat gorma på om att jag ska göra si och så, och vill inte ens försöka förstå hur jag har tänkt, då kan dom ju glömma att jag ska prova deras förslag. Då gör jag det antingen på mitt sätt, eller så gör jag det inte alls! Sån är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0