5...

Idag när jag satt på mattelektionen och hade tråkigt, eftersom att jag inte fattade så mycket, så började jag fundera på lite andra saker i stället. En av alla tankar som for runt i min lilla skalle var rörande en ny kategori här på bloggen. Jag tycker att den verkar vara en rätt bra idé, så jag tror faktiskt att jag ska fixa det. Den nya kategorin kommer att heta "5". Namnet kommer av att jag i denna kategori har tänkt skriva inlägg av typen "5 saker jag vill göra innan jag dör" eller "5 personer jag skulle vilja bjuda på middag".


Jag tror det kan vara kul för både er och mig. För er eftersom att ni får en chans att lära känna mig lite bättre. Och för mig att faktiskt tänka till om lite roliga saker att skriva om. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0