2012

Jaha, nu är det 2012. Det känns lite konstigt tycker jag.. Det lär väl som vanligt ta ett tag innan man har vant sig med att säga 2012, istället för 2011. Jag glömde ju typiskt nog att ta med mig kameran igår. Det blev lite stressigt innan vi skulle fara iväg på middagen vi skulle på, så då hann jag inte tänka på den i all hast. Men det får gå ändå. :)


Det nya året har jag då i alla fall börjat på bästa tänkbara sätt. Jag har nämligen tittat på skidor! :p Herrarna körde sin fjärde etapp av tour de ski för ett litet tag sedan, och om en timme så är det damernas tur att ställa sig på startlinjen. :)

Nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma. Ska väl ta och hänga lite tvätt och sedan ska jag plocka ihop alla saker som ligger utspridda i mitt rum... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0