2011 i bilder :)

Tyvärr har jag i princip inga bilder från de första månaderna av det gågna året, men då åkte jag ju mest slalom och såg på skidor. ;)

Men här är några bilder från förra året. :)


Vi hade tema dag inför fjällturen utanför Messaure.


Carro tog studenten. :)


Var ute med båten.


Vi var rätt trötta på kvällarna under fjällturen...


..men fint var det åtminstone.


Vi skrev brev till Krister Minister. ;)


Jag räknade en massa matte. :/


Var på långprommis med Akita. :)


Mitt fiiiiina anteckningsblock! :D


Jag besökte London. :)


Jag åkte London Eye.


Jag, Hanna och Sigrid åkte på "Creative Wirting" i Pajala. Vi sov även en natt i Kardis. ;)


Jag och Carro bakade lussekatter! :D


Norrmännen blev utan smör. Hahaha! :p


Akita förälskade sig i min ena toffel... :)

Detta var då lite av vad som hänt under år 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0