Vinterstudiodag! :D

Idag är det en riktig Vinterstudiodag! :D Jag sitter och zappar mellan längdskidorna och skidskyttet. :p Men jag måste nog ta mig ut själv också när det är såndan härlig temperatur. +2 grader!! :D

Senare har jag en del skolgrejer jag måste ta tag i, bland annat en bok som vi ska läsa på svenskan. Vi fick den typ innan jul eller nåt, och den ska vara utläst på torsdag, men jag har inte ens börjat läsa den.. Ops! ;p Den är på ungefär 350 sidor, så det kanske inte var världens smartaste drag att vänta till så här nära inpå.. ;)

Nu ska jag gå och koka mig lite nudlar till lunch. Mums! :D

Marit Björgen gick just i mål som vinnare av 15 km masstart i klassisk stil i Nove Mesto. Det var hennes 51 världscupseger, helt otroligt! :)



Marit Björgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0