Veckans...

(Jag har haft fullt upp hela helgen, så det har helt enkelt inte funits tid över till att vara speciellt aktiv här. Därför kommer nu "Veckans..." idag i stället. :)

..sporthändelse: Sverige tog ju VM-guld i bandy igår, vilket ju är kul. Inte för att jag brukar kolla på bandy, men jag lyckades snappa upp det när jag snabbkollade Sportbladet.se.. Annars vet jag inte, har inte haft så mycket tid till att se på sport i veckan om jag ska vara helt ärlig. :)

..film/tv-serie: 2 1/2 män. Förut brukade jag se det varje kväll på 3an, men sen slutade jag bara, helt oförståeligt eftersom det är en så sjukt kul serie. Jag såg ett avsnitt i veckan, och jag älskar det! :D

..låt: Foot of the mountain med A-ha. Den är ju rätt gammal, men jag hörde den för första gången på tv i veckan. :p

..sämsta: När folk frågar hur det känns när man fyller år. Jag kan bli lite småirriterad då eftersom att jag tycker att det är ganska självklart att det inte känns nå annorlunda motför dagen innan. Vad ska man svara på en sån fråga liksom? "Bra?" "Dåligt?" "Ingen skillnad?" "Ge dig för fan, inte klänns det väl nån skillnad, vilken jävulskt dum fråga?!" Eller vad? :p


..bästa: Det är ju ändå rätt kul att fylla år, men det är ju långt ifrån den bästa dagen på året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0