Veckans...

..sporthändelse: Det måste ju bli Johan Olsson även den här veckan. Vilken form han är i! I lördags krossade han allt motstånd på 15 km i Szklarska Poreba. Dessutom, idag körde Daniel Richardsson Tartu Ski Marathon i Estland, ett lopp på 63 km som ingår i långloppsvärldscupen. Han blev tvåa där, efter Jörgen Brink. Till det ska tilläggas att han också tävlade i Szklarska Poreba igår. Szklarska Poreba ligger alltså i Polen, Tartu Ski Marathon kördes som nämt i Estland. Han reste under natten så han hade ju inte direkt en optimal uppladdning. Att då bli tvåa tycker jag är sjukt starkt gjort. :)

                                 Jörgen Brink och Daniel Richardsson.
                                                      
Bildkälla

..film/tv-serie: Bodyguard. Typ det ända jag sett på tv i veckan förutom sport... ;) Men den är grymt bra!

..låt: Jag Saknar Dig Mindre och Mindre med Melissa Horn. Den är så fin. :)



..sämsta:
Att jag i veckan fått reda på hur omänskligt mycket jag måste göra i skolan innan vi åker till fjälls och Uruguay. :o

..bästa: Att jag kommit igång med träningen! Jag känner mig så mycket lyckligare när jag gör något som jag älskar så mycket. :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0