Veckans...

..sporthändelse: Frida Hansdotter blev tvåa i slalomen från Andorra igår, dessutom vann Johan Olsson 30 km masstart i klassisk stil, med sina "superskidor". ;)

                                               Frida Hansdotter.

..film/tv-serie: Body of Proof. Jag har kommit på att jag gillar läkarserier, och den här är riktigt bra.

..låt: Marchin On med OneRepublic. Jag får en sådan härlig känsla när jag lyssnar på den. Det går inte riktigt att beskriva, men lyssna på låten själva och se om ni gillar den lika mycket som jag gör. :)


..sämsta:
Min stödskena. Jag börjar bli jävligt less på den nu, rent ut sagt. Den hjälper inte det minsta lilla. Så fort jag tar av mig den så är det exakt som "vanligt"... :/

..bästa: Överraskningen som mina vänner hade ordnat, med gofika och allt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0