Vasaloppet- 2 veckor kvar

Nu är det bara två veckor kvar till Vasaloppet och jag längtar så! Det är så mysigt att sitta och titta ända från tidiga morgonen och flera timmar framåt. ♥ Jag brukar inte ha en speciell favorit, utan vara rätt nöjd om det bara är en svensk som vinner. Men i år har jag en klar favorit, och han är inte ens svensk.

Jag menar såklart Petter Northug. Det hade varit ascoolt om han vann! Han är en sådan stark profil inom skidsporten, att typ alla vet vem han är. Jag tror att antingen så älskar man honom eller så älskar man att hata honom. ;)

Här är i alla fall en intervju med Northug från svtplay där han pratar om just Vasaloppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0