Matte D och halkbana

Äntligen är det helg, som jag har längtat! I morse höll jag knappt på att ta mig upp ur sängen för att jag var så trött, så det här med helg känns som rätt nödvändigt. ;)

Jag måste bara berätta att jag var ju och körde halkbanan igår. Jag var så nervös innan att jag knappt visste var jag skulle ta vägen, men det var verkligen ingenting att känna oro inför, för det var såååå kul! :D Och en sak är då säker, det var då jävligt halt! ;D


Idag har jag varit på skolan sjukt länge för att vara en fredag. I vanliga fall så går jag ju till 14.55, men idag så var jag kvar och jobbade matte efter min vanligtvis sista lektion, tills min buss gick 16.20... Kanske låter lite overkill, men jag har missat flera lektioner den här veckan på grund av körlektion och halkbana, och att då ha prov nu på måndag känndes inte som någon höjdare. Dessutom, är man borta en lektion missar man rätt mycket, eftersom vi läser kursen under ett halvt år och måste ju då hålla ett rätt högt tempo, att det är matte D vi läser gör ju inte det hela bättre precis.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0