Tennis

Hej där! :)

Idag har varit en rätt så ineffektiv dag. På skolan gjorde vi inte mycket alls, och jag kunde åka hem med tvåbussen eftersom jag skippade körkortsteorin. När jag sedan kom hem så såg jag såklart på tennis. Dubai Tennis Championships startade idag! Yeey! :D Novak Djokovic spelar såklart, och han har chansen att bli den första som vinner turneringen 4 år i rad. Snacka coolt! ;) Jag skulle verkligen vilja lära mig att spela tennis. Självklart har jag provat det, men det är då väldigt mycket svårare än vad det ser ut när proffsen gör det. Kanske inte så konstigt... ;)

                            Hahah, kolla vilken skön bild jag hittade. ;)

Nu ska jag gå och fixa lite kvällsfika och sedan sätta mig i soffan och se på NCIS. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0