Stödskena

Åhh vad drygt det är att sitta på skolan och vänta på körkortsteorin! Om det inte hade varit för den så hade jag slutat 13.40 idag, men nejdå, då börjar teorin först 15.15...

Men det har ändå varit en rätt lugn dag. Hade historia på morgonen där Karin babblade på om Lenin, Stalin, Hitler och massa andra gubbar. Jag skulle egentligen haft matte efter det, men jag hade tid hos arbetsterapeuten uppe på vårdcentralen, där det till sist slutade med att jag fick en stödskena för handleden som jag ska ha i två veckor. Sedan ska jag på återbesök.. Så vi får se hur det går. Det är i alla fall aningens konstigt såhär i början att inte kunna röra på handleden det minsta lilla. Det är liksom lite svårt att utföra vissa saker, bland annat att skriva på datorn, men det fungerar ju åtminstone. ;)

                                                Min stödskena...

Just nu hoppas jag på att jag hinner hem med fyrabussen. Det hade varit härligt asså! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0