Puh!

Den här dagen har varit en salig blandning av lugn och stressig. Det var hur skönt som helst i morse eftersom jag inte började för ens 13.00, och dessutom skulle mamma och pappa upp till Jokkmokk så jag behövde inte ens passa någon busstid. Då fick jag ju också tillfälle att övningsköra! :D

Men när jag kom till skolan sprack min så perfekta start på dagen... Det började med kemiprov. Det gick väl ungefär som det brukar antar jag, någonstans runt G-gränsen. Kan bli på både fel och rätt sida. Sedan var det dags för nästa prov, den här gången i psykologi, om jagets försvar. Det tror jag gick rätt hyfsat ändå, men man ska ju inte ropa hej för ens man är över bäcken. Därefter var det dags för mattestuga. Där gjorde jag väl egentligen inte så mycket. Försökte mig på något tal här och var typ.. :p


Nu är jag i alla fall hemma och har just ätit middag! Jag hade tänkt börja läsa lite inför min kunskapskontroll i historia imorgon, om Andra världskriget. Men jag hoppas innerligt att det inte tar hela kvällen! :)

Som ni kanske märker så har jag rätt mycket plugg just nu, och tyvärr blir det värre de kommande veckorna.. Eftersom vi snart åker till fjälls och Uruguay så gör vi bort så mycket som möjligt nu innan vi åker så att det inte är så mycket att göra när vi kommer tillbaka. Smart va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0