Överraskad!

Idag har varit en jättebra dag! :D Det började med att jag försov mig (som vanligt alltså) så pappa fick skjutsa mig på macken. När jag klev på bussen där så ser jag Signe, och sedan Hanna. Det var skitmysko för ögonen såg dem, men hjärnan reagerade typ inte. :p De hade åkt med sexbussen till Vuollerim, och sedan åkte de tillbaka till Jokkmokk med sjubussen. Allt detta för att de hade tydligen tänkt sjunga för mig i micken framme i bussen, men den funkade inte.  :(

Väl på skolan så hade jag fysik, där vi gjorde en labb, och för en gångs skull så höll jag inte på att somna på fysiken. ;) Efter det så kom dagens stora överraskning! Mina fina vänner bjöd på tårta eftersom jag fyllt år. Det var så himla gulligt gjort. :) De kom uppför trappan i skolan och sjöng, men jag fattade inte att det var till mig för ens de stod brevid mig. Hahah, vadå trög? ;) Tårtan var i alla fall jättegod, och jättefin! :D ♥ Tack så hemskt mycket alla! Ni gjorde min dag! ♥


Titta vilken fin tårta! Till och med skidor på den! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0