Jag försöker plugga...

..men det går inge vidare ska jag väl vara ärlig och säga. För det första hittar jag inte min planering som jag har gjort över vad jag ska göra vilken dag, eftersom det är så sjukt mycket just nu. Och för det andra så.. Näe, jag kommer inte på någon fler anledning. Ovilja möjligtvis. :p

Dessutom är jag hungrig, även fast jag åt för ett litet tag sedan. Men det har sin förklaring, vi åt nämligen kålpudding. Inte direkt det godaste som finns. ;)


Nu ska jag försöka ta mig i kragen och fortsätta med min labbrapport. Jag har sparat de svåraste punkterna till sist, så om det är någon som känner sig villig att hjälpa mig så tar jag tacksamt emot det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0