Himmelblå ♥

Det finns en serie som jag är helt frälst av. Jag blir som lugn på något sätt när jag tittar på den. Och lycklig. :) Det är en norsk serie som har gått på SVT för något år sedan. Det finns tre säsonger av den, och självklart har jag köpt alla. Kan titta på den hur många gånger som helst utan att bli less. Jag pratar såklart om Himmelblå. ♥ Det är så vackra omgivningar och musiken är helt fantastisk! Har ni inte sett den har ni verkligen missat något, tycker jag. :)

Första delen av episod 1, säsong 1. Bara så ni får en liiiiten inblick om vad den handlar om. :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och börja se om serien från det allra första avsnittet. :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0