Härligt!

Ojoj vilken härlig dag detta har varit så långt! :D Jag vaknade vid nio, men låg kvar och halvsov/kikade på alpint till typ elva. :p Sedan steg jag upp och gjorde fika och såg på skidor. Jag bestämde mig också för att fara ut och träna, när det ändå var så fint väder, idag också! Det var sol och klarblå himmel och -8-10 grader, helt underbart! :D Jag for ut och sprang/gick mellan de båda längdstafetterna som jag ju inte kunde missa. ;p Precis när jag kom hem så började herrarnas stafett, så det var riktigt vältajmat. Jag körde lite styrka med gymsticken också framför tv:n, blandat med lite andra övningar, och sedan stretchade jag såklart ordentligt!

Känslan efter att man tränat är typ världens bästa känsla. Man känner sig trött, men samtidigt full av energi. Man känner sig glad och lycklig, och stolt över vad man presterat. Jag ska börja träna mer igen. Det är helt sjukt att jag har kommit bort från det mer och mer, när det är bland det roligaste man kan göra, enligt mig. Men när det är så hemskt mycket att göra i skolan hela tiden, så känner man att man inte orkar, när det egentligen är då man skulle behöva träningen som allra mest.

       Känner mig lika lycklig just nu som jag gjorde då den här bilden togs. ♥
                                       (Bilden snodd från
Sigrid. ;))

Det första jag ska göra efter att jag skrivit klart detta inlägg är att gå och be pappa hjälpa mig att hänga upp min boxningssäck. Den har stått på golvet i tvättstugan alldeles för länge nu! Åhh, jag känner mig så taggad och glad! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0