He ä lungt...

God middag på er! ♥

Idag har jag inte gjort många knop ska jag tala om för er.. Jag sov till typ 11.00, även fast jag gick och la mig tidigt (för att vara mig iaf), redan vid 00.00 igår kväll. :o Sedan har jag såklart tittat på skidor, surprise, surprise! ;) Johan Olsson vann idag! En ren utklassningsseger till och med! Han hade 19 sekunder ner till Dario Cologna på 2:a plats och sedan var det nästan minuten ner till 3:an Alexander Legkov. Så stora tidsdifferenser är typ oceaner på 15 km. :)

Så det där är väl ungefär vad jag har hunnit med idag. Och det ser ut att fortsätta i samma stil. Ska snart äta gomiddag, hörde det pratades om nå kött och potatisgratäng. :) Sedan hade jag tänkt kika på Melodifestivalen eller Gladiatorerna, kan inte riktigt bestämma mig..

Hahah! Jag bjuder på den här. ;) Skulle se hur jag såg ut med ögonen i kors.. ;p

Aja, ska väl gå och se om de behöver någon hjälp med maten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0