...

Idag är det både skidskytte OCH längdskidor på tv. Och kan ni gissa var jag befinner mig under tiden tävlingarna pågår? Joo, självklart är jag på skolan! Jag blir så less på att det alltid ska vara så! :( Längdskidorna börjar klockan 12.55 på SVT1, så det tror jag att jag ska försöka se under lektionens gång på svtplay. ;) Men skidskyttet kan jag ju inte se på det sättet... Men jag får väl försöka överleva. ;p


Nu börjar jag snart svenskan, vilket känns sådär. Tre timmar svenska med Karin Höög känns inte jättelockande måste jag ju säga, speciellt inte när man redan haft henne en timme i historia nu på morgonen. :p

Kommentarer
Postat av: Din lille vän

Tycker synd om dig som har en hel höög dag idag :(

2012-02-02 @ 10:03:37
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0