We're going to London!

Iiiiiihh! Nu är resan till London äntligen bokad! Jag och Hanna far alltså till London om 2,5 månader. Det kommer bli så himla awesome! Vi ska shoppa, gå på Madame Tussauds, se på musikal, självklart besöka en äkta engelsk pub och en massa andra roliga saker.
 
Jag har varit i London en gång tidigare och ända sedan vi satte oss på planet och flög hem igen så har jag velat åka tillbaka, och snart får jag göra det. Jag älskar verkligen den staden! Helt seriöst så skulle jag kunna tänka mig att bo där någon gång i framtiden. Det hade varit så galet coolt!
 
Helt plötsligt så har jag jättemycket att se fram emot. På fredag är äntligen "dietperioden" av projektarbetet över (= jag ska äta choklad!), det är snart julafton, snart börjar Tour de Ski (nörd, jag vet..), det går så sakteliga framåt med att utreda vad som är fel på min handled (jag ska till en reumatolog inom en snar framtid. Jag vet, kanske inget att se fram emot, men jag vill bara veta vad som är fel med mig!) och så sist, men absolut inte minst så ska ju alltså jag och Hanna till London! Taggad är bara förnamnet!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0