Veckans...

Det var ett tag sedan sist, men nu kör vi igång "Veckans..." igen.
 
..sporthändelse: Sverige tog ju EM-guld i curling i veckan (inte för att jag vet om det är speciellt stort eller så, men ändå liksom..)
 
..film/tv-serie: Smekmånaden. Den gick på TV4 ikväll och jag skrattade mig i princip igenom filmen. Där ett tag fick jag knappt luft för att jag skrattade så mycket. Kul film helt enkelt!
 
..låt: Impossible med James Arthur. Tidigare har jag lagt upp ett klipp med James Arthur från X-Factor UK där han gjorde en grym version av Sexy And I Know It. Det var några veckor sedan och förra helgen så vann han tävlingen, och hans vinnarsingel är Impossible. Kolla på fler klipp med honom på youtube! Jag lovar er att ni inte kommer att ångra er, killen är så galet grym. (Och kolla på de ögonen, det är ju så att man drunknar. Aaah...)
 
"Impossible"- James Arthur.
 
..sämsta: Känslan att veta att man faktiskt har en jobbig vecka kvar till jullov..
 
..bästa: Att det bara är 4 dagar kvar av den "stränga dietperioden" av vårt projektarbete. Jag vill äta choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0