Veckans...

..sporthändelse: Att Tour de Ski äntligen har dragit igång! Visst hoppas jag på att det går bra för svenskarna, men framför allt så hoppas jag att Petter Northug äntligen får vinna touren. Han förtjänar det verkligen efter att ha varit tvåa tre gånger och trea en gång och dessutom vunnit flest touretapper av alla genom åren. Och nej, jag skäms inte det minsta för att jag hejar på en norrman framför de svenska åkarna.
 
..film/tv-serie: Pearl Harbor. Jag såg den med resten av familjen här en kväll och den var verkligen så himla bra. Först tänkte jag att det bara var en vanlig tråkig krigsfilm, men den var så mycket mer! Har ni inte sett den, se den!
 
..låt: Chasing Cars med Snow Patrol. En favorit. Så underbar. ♥
 
Chasing Cars- Snow Patrol.
 
..sämsta: Att jag har haft så lite att göra. Jag har dålig fantasi för tillfället och snart känns det som om jag bara är här hemma. I'm having the time of my life. Or not.
 
..bästa: Julen och allt som har med den att göra. Det är verkligen mysigt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0