I ♥ shopping

Imorgon (eller idag blir det ju) så ska jag och Hanna åka till Luleå och bland annat handla julklappar. Dock så måste jag också köpa en del saker till mig själv, så jag tänkte göra en liten lista på vad jag förhoppningsvis kommer hem med.
 
Jag behöver något att ha på mig på julafton, så någon typ av klänning eller något annat fint måste jag hitta. En mössa behöver jag, eftersom att jag i princip inte äger någon.. Jag ska också köpa jeans, mascara, en pincett och creme blush (jag vet inte vad det heter på svenska..) och någon sminkborste.
 
Sedan är det ju som sagt julklappar jag är ute efter, men jag kan ju inte skriva ut här vad jag ska köpa med risk för att dem som ska få presenterna läser det. Nu är det hög tid att sova så jag säger väl god natt och sov gott! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle gissa på att de heter creme rouge ;P

Svar: Hahah, det kan nog tänkas.. ;p
Frida

2012-12-23 @ 14:07:46
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0