Happy New Year!

Jaha, då var sista dagen på året här och snart måste man lära sig att säga 2013 i stället för 2012. Ikväll ska jag vara hemma med familjen och våra gäster som kommer hit på middag. Det blir säkert trevligt. Jag måste upp tidigt imorgon bitti eftersom att jag börjar jobba kl. 07, sådär lagom kul på nyårsdagen, men det blir ju pengar i alla fall.
 
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att hjälpa mamma här hemma, gjort mig färdig och så har jag lyssnat på BBC Radio 1 hela dagen. De spelar de 150 mest nedladdade/köpta låtarna i Storbritannien från det gånga året. Så med andra ord så är det bara bra musik som spelas hos mig. Det har varit massa Rihanna, One Direction, Rita OraEd Sheeran, Emeli Sandé, Swedish House Mafia för att bara nämna några.
 
Hoppas att alla får en awesome kväll, så hörs vi nästa år! Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0