Christmas

Ja, då var julen över för det här året.. Men om jag ska vara helt ärlig så är veckan mellan jul och nyår minst lika mysig som själva julafton enligt mig. Jag älskar alla bra filmer som visas kring jul och nyår och allt känns bara så bra. Idag har jag inte gjort mycket, jag vaknade vid 12 och åt "frukost" och tog det lungt. Jag har skottat lite snö och så har jag sett Lady & Lufsen. Disneyfilmer är verkligen bra, man blir aldrig för gammal för dem!
 
Har ni fått någon bra julklapp i år då? Jag är jättenöjd med mina klappar, så tack alla! ♥ Jag fick bland annat en ny stereo till bilen, vilket var välbehövligt! Jag fick också ett nytt skal till telefonen av min söta lillebror (han hade kommit ihåg vilket skal jag sagt att jag ville ha sådär i förbifarten för läääänge sedan och så hade han köpt det åt mig. Jag blev verkligen genuint glad, så himla gulligt). Ett nytt örhänge till mitt hål "uppe på örat", eller hur man nu ska säga. Det var jättefint och precis ett sådant som jag tänkt mig att jag skulle köpa, men nu behöver jag ju inte det. Presentkort, pengar,kokbok och en jättefin ljuslykta format som ett hjärta är några av alla de andra sakerna jag fick. Återigen, tack! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0