Biology

Gud vad jag är stolt över mig själv och att jag faktiskt har tagit tag i bloggen igen. Helt plötsligt så har jag fått massor med inspiration till att blogga. Hoppas bara att den inte tar slut så fort!
 
Just nu sitter jag hemma i vardagsrummet och pluggar biologi. Jag har mitt sista biologiprov någonsin imorgon (om jag klarar det vill säga..). Jag fick föresten veta att jag fick G+ på kursprovet i religion. Det är så irriterande när man har ett +, men ändå inte riktigt når upp till det högre betyget, men jag klarade ju i alla fall kursen.
 
Nej, det är väl bara att fortsätta läsa då..
 
Sådana här bilder uppkommer endast vid den extrema tristess som biologi B orsakar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0