Veckans...

(Det var ju ett tag sedan det var någon "Veckans...", men nu tar jag upp det igen. :))
 
..sporthändelse: Nu såhär efter OS så känns ju mycket lite off sådär, men det har till exempel varit en ATP-turnering i Cincinnati (tennis alltså ;)) där finalen spelades idag mellan Roger Federar och Novak Djokovic, där Federer vann ganska klart med 6-0, 7-6.
 
..film/tv-serie: Killers. Den gick ju på 4:an igår kväll och jag tycker att den är lika bra även fast man har sett den några gånger.
 
..låt: Rule The World med Take That. Jag hörde dem sjunga den på OS avslutningsceremoni och sedan dess har den gått runt runt här hemma.
 
..sämsta: Min deppdag idag...
 
..bästa: Helikopterturen ner från Kebnekaise till Nikkaloukta. Det var så coolt! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0