US Open

Igår började årets sista Grand Slam-turnering i tennis, US Open. De spelar i New York vilket innebär en tidsskillnad på 6 timmar. Det kan vara lite problematiskt om man vill se det härifrån, och samtidigt måste kliva upp kl 06 på mornarna. Förmiddagsmatcherna funkar ju ändå, men kvällsmatcherna, som börjar kl 19 i NY börjar ju alltså kl 01 här.. Men, som den tennisfantast man är så ska jag ändå försöka vara vaken och se en del kvällsmatcher, jag menar sova det kan man ju göra någon annan gång? ;) I natt till exempel, då ska jag se Novak Djokovic's första match i turneringen mot italienaren Paolo Lorenzi. Det lär nog gå bra, de två senaste nätterna har jag ändå haft så svårt att sova och fortfarande varit vaken vid 03..
 
Så jag kommer väl inte att vara helt på topp imorgon, men men, det får man ta ibland. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0