Snart färdigjobbat!

Nu är det inte länge kvar innan jag slutar jobba för i sommar. Just nu är jag hemma på rast, jag har delad tur idag så jag börjar igen klockan 16 (vilket i och för sig suger eftersom att handbollsfinalen böjar då, men jag får väl ta en liten tant under armen och sätta mig och titta, haha. ;)) Så nu har jag endast 5 timmar kvar! :D Det ska bli så sjukt härligt med lite ledighet innan skolan börjar igen. Vanligtvis brukar jag faktiskt längta till skolan såhär i slutet av lovet, men det gör jag verkligen inte nu när jag har jobbat hela sommaren. Nu skulle jag gärna ta sommarlov i 10 veckor till. ;)
 
Det enda som skulle göra det bättre är om det skulle vara sådant här väder...
 
Under min lilla ledighet så ska jag i alla fall fara till fjälls en sväng, sova, bada, träna, fixa naglarna (ÄNTLIGEN!!!) och bara ha det allmänt gott! Längtar som bara den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0