Nostalgi ♥

Jag kom just på en helt awesome idé till en mixskiva, "The Best of Boys". ;) Det ska bara vara pojkband eller manliga artister med på den. Det finns ju så många som är så sjukt bra! Och mitt i allt så började jag lyssna på massa Jonas Brothers-låtar. Jag lyssnade på dem jämt för några år sedan och har till och med alla deras album + deras turné-DVD Jonas Borthers- The Concert Experience (nörd, jag vet. Men en stolt sådan! ;)). Om jag fattat det rätt så har dem tänkt släppa ett nytt album i slutet av 2012 eller i början av 2013. Det är då verkligen på tiden eftersom att deras senaste kom ut 2009. I'm so excited!
 
Jag blir så nostalgisk när jag lyssnar på dem och självklart ska några av deras låtar vara med på skivan! Två andra artister som kommer få en hedersfylld plats på min mixskiva är Ed Sheeran och Take That. När den är färdig så kommer ni att få ta del av den! :D
 
Jonas Brothers. Forward. Together. 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0