Metropolitan

Jag älskar nagellack och äger numera rätt så många, men det är först det senaste året som jag börjat använda det mer och mer. Nu köper jag ett nytt lack nästan varenda gång jag är till stan. Men idag köpte jag ett nagellack på Konsum i Jokkmokk av alla de ställen.. Skitsnyggt var det i alla fall, och jag var bara tvungen att ha det. ;) Jag gillar namnen som de brukar ha också, de är alltid så "fyndiga" eller vad man ska säga. :) Det jag köpte idag heter Metropolitan, och ser ljusare ut i verkligheten än på bild. Jag längtar tills jag får prova det på! :D
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du måste skynda dig att använda det så jag får se!! :D

Svar: Jajjemän, senare i veckan! :D
Frida

2012-08-27 @ 18:58:48
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0