Kräftor

För en liten stund sedan var jag på affären med mamma. Det händer inte allt för ofta att jag är där, men jag tycker faktiskt om att handla mat. :p Vi ska föresten äta kräftor idag! :D Jag har längtat efter det så länge, och det ska bli så himelskt gott! Kräftor, Västerbottenspaj, Aioli, mammas bröd hon brukar baka till.. Mums! Det finns två maträtter jag riktigt kan längta till att få äta, och den ena är ju då kräftor, och den andra är surströmming.

 

Minns ni kräftan Sebastian från Lilla Sjöjungfrun? Haha, så cool!

 

Ikväll ska jag bara ha en riktig myskväll här hemma. Först äta kräftor, sedan ska jag se på Fångarna på Fortet, se någon mysig film, äta godis, dricka apelsinjuice, och börja läsa en bok jag längtat efter att få läsa om. Gud vad jag ser fram emot min kväll. ♥

 

Haha, det är ju lite komiskt att de allra flesta i min ålder härikring säkert kommer fara ut eftersom att det är höstmarknad och allt. Men jag är mer än gärna hemma och tar det lugnt. Att vara ute och flänga om nätterna har aldrig riktigt varit min grej, men vem vet, man kanske ändrar uppfattning någon gång i framtiden.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0