Ice tea

Det går sakta men säkert framåt med städningen. Just nu håller jag på att vika in kläder i garderoben som jag har rensat i. Det är en hel del som ska ut i bodan från mitt rum. Jag gillar verkligen inte när det är för mycket grejer, och det är det helt klart i mitt rum just nu.
 
Vet ni föresten, jag har gjort isthé (eller gjort och gjort, mer blandat, men i alla fall.. ;)) Det är så gott och nu längtar jag bara tills iskuberna som jag har i frysen har frysit helt så att jag kan dricka det! :D Det blir perfekt till Robinson senare ikväll. Nej, nu är min paus slut så det är bara att återgå till städningen så att det blir klart någon gång. :)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi drack inget isthé!!! :(

Svar: Jag vet.. :( Men vi kan fika nånstans där det finns isthé när vi far till stan! :D
Frida

2012-08-20 @ 21:46:30
URL: http://hannypandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0