Hipp hipp hurra!

Idag fyller min blogg hela 1 år! Det känns inte som att det har gått ett helt år sedan jag började blogga och dela med mig av mitt liv på det här sättet. :) Ska jag vara ärlig, vilket man väl ska, så måste jag säga att jag aldrig trodde att jag skulle ha den kvar i ett år. Faktum är att det fanns inte ens på min världskarta. Men än så länge tycker jag att det är väldigt roligt att blogga. Det jag tycker är bland det roligaste är att jag själv kan gå tillbaka och läsa vad jag skrivit om tidigare. Visst ids man ibland inte blogga, men då struntar jag i det och väntar tills jag känner att jag vill. Självklart kan jag inte säga att jag aldrig kommer sluta blogga, för då skulle jag förmodligen ljuga, men just nu, och i den närmaste framtiden så kommer jag definitivt att blogga! Det har blivit som en hobby. :)
 
 
Så, men det här inlägget (som blev avsevärt mycket längre än jag tänkt mig från början..) så vill jag bara säga grattis till mig och min blogg. :p Och tack till er som läser! :)

Kommentarer
Postat av: tjolanta

På systers födelsedag o allt! :)) Grattis grattis! :D

2012-08-10 @ 20:38:14
Postat av: tjolanta

På systers födelsedag o allt! :)) Grattis grattis! :D

Svar: Haha, jaa till och med det! :p Tack tack! :D
Frida

2012-08-10 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0