Farmor & farfar

Idag hade jag lektion i 45 minuter och sedan fick vi sluta. Så ovärt att behöva åka upp till Jokkmokk då.. Men jag hann i alla fall köpa lite anteckningsböcker och pennor på Papperslappen innan jag tog 10-bussen hem. Precis innan vi var framme i Kåskats så kom jag på att jag skulle hoppa av där och hälsa på farmor och farfar, så det gjorde jag. :) De bjöd på lunch och vi satt och pratade och fikade och så. Det är alltid så mysigt att hälsa på dem, och så blir dem alltid så glada. :) Jag åkte sedan hem med nästa buss som passerar där vid 14.30.
 
Sedan jag kom hem har jag knappt fått någonting gjort, men det gör inte så mycket. Nu ska jag gå och fika mitt nya favoritfika, fil med blåbär i. Såå gott! ♥
 
Idag bjuder jag på något så ovanligt som ett tandleende.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0