Blåbär

Den här dagen började inte alls bra faktiskt. Mamma väckte mig kvart i nio och sa att jag skulle kliva upp för vi skulle ut och plocka blåbär. Plocka blåbär var ju inte så farligt, det jobbiga var mer att kliva upp den tiden. Speciellt om man somnade 04 i morse.. Upp kom jag mig i alla fall. Sedan, när jag skulle borsta tänderna så fick jag tandkräm i ögat (fråga inte hur jag lyckades..), det sved något så fruktansvärt! Men sedan dess har dagen åtminstone blivit lite bättre. :)
 
 
Imorgon börjar skolan, och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Skönt, men samtidigt inte roligt alls. Jag kollade just mitt schema och tyckte först att det verkade helt awesome, men sedan insåg jag att jag inte verkar få ha någon spanska, eller idrott heller för den delen.. :/ Och så har jag något som förkortas PA, och jag kan inte komma på vad det kan vara för kurs. Aja, det lär jag ju få reda på.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du fick reda på att PA är projekt arbete va? ;)

Svar: Joo, mamma kom på det igår kväll :p
Frida

2012-08-27 @ 19:05:34
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0