Veckans...

(Nu återupptar jag "Veckans..." igen efter den lilla pausen under tiden jag var i Sydamerika, så nu är allt som vanligt här igen. ;))

..sporthändelse: Brynäs vann Elitserien, och det var väl den största sporthändelsen i Sverige i alla fall. Annars har jag inte haft tid för speciellt mycket sport i veckan.

..film/tv-serie: "Two weeks notice". Det enda förrutom tennis jag har sett på tv i veckan... Inte världens bästa film, men Huge Grant ser väldigt bra ut i just den. ;)

..låt: "Balada Boa" med Gustavo Lima. Helt underbar! Den får mig att känna så många olika känslor samtidigt. ♥



..sämsta:
Saknaden man känner efter Awesomegruppen. :'(

..bästa: Våra "återträffar" med Awesomegruppen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0