Veckans...

..sporthändelse: Jag har inte den blekaste om vad som hänt i sportens underbara värld i veckan, så då tänker jag ta och hylla mig själv för att jag äntligen kommit igång med träningen. Bra Frida! *Klappar mig själv på axeln* Jag mår så galet mycket bättre när jag tränar. Det kan få en annars värdelös dag att bli en bra dag. :D

..film/tv-serie: Mästarnas Mästare. Jag hejar på Magnus Wislander. Han är som cool på nåt sätt. :p

..låt: "Somebody That I Used To Know" med Walk Off the Earth. Jag fullkomligt älskar den. ♥




..sämsta:
Idag. Det måste ha varit den långtråkigaste dagen jag någonsin har varit med om :/

..bästa: Att jag lyckades få VG på läsförståelsen på nationella i spanska! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0